Blidderibladderi

Här i min rökiga lägenhet sitter jag och har tråkigt.. Jenny gick precis och det var lite trist.. men hon hade annat att göra..
Fick JÄTTEFINA pins av henne.. en med Dregen och en på oss två.. rocksystrar mot det mesta.. ;o)

Ska påbörja min verksamhet den 19:e september och jag är lite smått nervös. Vet liksom inte riktigt vad jag kan förvänta mig av detta, och jag vill ha kontroll över saker och ting.
Men men, det får gå som det går.. Jag kan ändå inget göra för att förändra situationen.

Börjar känna hopp om att kunna vistas ute igen, då jag har sett ovanligt några getingar utanför mitt fönster idag. Såg en imorse och han var jätteseg så förhoppningsvis så...
Jag ska till psyk och soc imorgon och vill kunna cykla dit utan att hela tiden vända mig om, rädd att ha dessa äckliga, vidriga, randiga (även om de bär AIK´s färger) avskum efter mig!
Tror mina närmaste skulle tycka det var skönt också att slippa höra mitt gnäll och tjat.

Jag vill ha någon intresserad av mina Converse som jag har lagt ut på tradera. Trodde verkligen att de skulle sälja som smör i solsken då mina beiga gjorde det.
Men det är bara att vänta och se... den som väntar på nåt gott, heter det ju.. kanske väntar alltför länge...

Kommentarer
Postat av: Morsan

Tur att du har Jenny som är lika tokig som du :-)
Det är snart ett minne blott med getingar för snart slår kylan till med full kraft...sköööönt

2006-08-23 @ 14:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback