Förbannade getingar, & M*A*S*H

Har precis kommit uppfrån tvättstugan.. Det är inte roligt med tre trappor (med 16 trappsteg i varje) varenda gång man ska från tvätten.. men nöden har ingen lag.

Var ute en sväng tidigare, cyklade omkring. Men jag har insett att getingarna älskar mig för mycket.
Jag kan inte vistas ute på dagtid, eller i skymingen.. Ska jag vara ute alls, så får det bli tiiiidigt på morgonen, eller på kvällen då getingarna nannar..
Började nästan (eller jag gjorde nog det) grina när vi var på väg hem från Rusta. Undrar om jag håller på att utveckla getingfobi?
Inte så konstigt kanske när de nästan bara är på mig, de andra runtomkring lyckas klara sig.
Jag har gjort allt i min makt för att inte lukta gott (men inte äckligt heller så klart).. Jag har inga ljusa kläder, eller färggranna (min garderob består endast av svart eller mörkblått/brunt) och jag har tom överlagt med mig själv om att sluta använda deo.
Med andra ord, jag kommer att få gå runt bland "normala" människor och lukta gödsel. Men det är det enda alternativet jag har, för att inte dra till mig ytterligare 10 getingar än de jag redan får på mig.
Så förlåt mina kära vänner, men jag får gå under smeknamnet "Stinkis" tills vintern kommer....

Jag är helt lost på M*A*S*H, vilket jag tror folk runtomkring mig anar, men inte kan sätta fingret på. Jag andas M*A*S*H, drömmer M*A*S*H, äter M*A*S*H och ser folk från M*A*S*H ute på stan.
Jag garvar ihjäl mig åt Hawkeye&Trappers kuliga upptåg, åt Hawkeyes kommentarer tillsammans med Trapper, för att inte tala om när han kör sina egna monologer.. He´s the holy God..
Jag skulle gifta mig med Alan Alda om det vore möjligt (och om han vore sisådär 40 år yngre, då han i år fyller 70 bast) Om man på något sätt kunde dra tillbaka tiden till 1972 -1983, då han fortfarande var ung och snygg..-grrr-
Han är med mig både på väskan i form av en pin och han lyser upp min vägg ..mikkiz drömmer sig bort..
M*A*S*H är för mig något heligt, jävlar den som ringer mitt i (om det inte är ett inspelat avsnitt)
Jag äter den som ens kommer på tanken.
Så nu vet alla det!


Kommentarer
Postat av: Morsan

Jag tror INGEN!!! av dina vänner och nära o grannar har missat att du diggar M*A*S*H...

Kramiz

2006-08-04 @ 23:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback