Wexeng army, London och så det kan gå...

-Ideal: Någon gammal krigsfilm.. T.ex. Apocalypse / M*A*S*H / Plutonen...-

Jag ansluter numera mina närmaste vänner till min arme:

- Mrs Elmo killerarmy
- Bas Wexeng

Eller nåt.

Inför mina ögon förvandlas denna dödsdömda håla till ett hav av gröna ängar.
Men i min idyll finns inga vapen. Inga minor. Inga bomber.
Ingenting som kan ställa till med sådan förödelse som krig faktiskt gör.
Jag vill bara ha en kamouflageinspirerad värld omkring mig.

På tal om något helt annat...
På fredag åker moi till London, och lever rövare.. näe, det sista var inte sant.. men till London åker jag och fatta att jag är nervös.
Mest av allt skulle jag önska att vi slapp flyga.. Speciellt efter all terrorism som har varit.
Men skulle det hända något så skulle jag i alla fall dö känd (kåseriet i vlt, världens baggis men ändå...)..
Nu hade jag inte tänkt att dö, utan jag hade tänkt att åka till städernas stad, världens palats...
Det är jag och London mot världen..!

(Paus för Law & Order)


Såhär går det för mig.. Sakta men säkert..Så kan det gå..



Nu ska lilla Mikkiz sova.. Försöker återkomma så snart jag kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback