Where the action is!

Nu är jag äntligen hemma igen, efter att åter igen fått se mina bakgårdsbebisar Where the action is, Skansen i Stockholm.
Det var så mäktigt att jag saknar ord. Det  var folk, det var stämning, det var rock n roll!!

Andreas "Dregen" Svensson
         [Dregen]

Nicke Borg
     [Nicke Borg]


59714-3
[Åter igen, allas våran Dregen]



Vi missade tyvärr Asta Kask, Millencolin och The Hives men vi hann se de vi kom dit för att se, Backyard Babies och det var det värt. Vi hann kolla in The Hellacopters också, men när ca 5 låtar var klara så kände vi oss som två gamla kärringar, trötta i huvud såsom fötter..
Lite trist är det att man inte pallar med samma tryck som förut, då hade vi nog stannat hela natten lång.. (eller iaf så pass att vi hade orkat med efterfesten på Tyrol)

Nu ska jag sova en stund, och ta igen mig efter onsdagens bravader..



Fashion (Changes with you)



59714-4
Jenny
59714-5
Nicke
59714-6
Dregen


Blev inte så bra bilder, som jag har lyckats med förut tyvärr..



Kommentarer
Postat av: Jeeves

yeah!kul var det iaf o några bilder fick du ju:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback