Detta är jag (enligt mrs Evil Jeeves)

(Taget från mailen, därav det konstiga upplägget)


  >>1. Mitt namn:
Micaela Sommarlund

  >>2. Var möttes vi första gången?
På dagis Ekhamra

  >>3. Vad tror du mitt andranamn är?
Anna

  >>4. Hur länge har du känt mig?
i cirka 18 härliga år

  >>5. Hur väl känner du mig?
riktigt bra men du kan fortfarande chocka.

  >>6. Röker jag?
ja alldeles för mycket för ditt eget bästa!

  >>7. Tror jag på gud?
hm nej snarare på ödet eller?

  >>8.När du såg
mig, vad var ditt första intryck?
kommer jag tyvärr inte ihåg pga min unga ålder men skulle vara roligt att veta.

  >>9. Min ålder?
22 och snart lastgamla 23

  >>10. Födelsedag?
4e November 1983

  >>11. Hårfärg?
svart på låtsas men brunt på riktigt.
  >>12. Ögonfärg?
blågrå

13. Har jag några syskon?
ja två halva.Robert heter den ena om jag inte minns fel.

  >>14. Nämn en av mina dåliga sidor.
Envis och bångstyrig ibland.

  >>15. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
skriva,läsa och kolla på Conan O brien och SNL.

  >>16. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
Massa härliga blandningar precis som mig.Vi är aldrig omöjliga.

  >>17. Vad är min bästa sida?
rolig,äkta och unik med allt vad det innebär (och tokig:P)

  >>18. Är jag blyg eller framåt?
inte blyg men inte framåt heller..lite osäker ibland.

  >>19. Skulle du kalla mig rolig?
absolut!

  >>20. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
inget av de direkt men mest åt rebell hållet men när det gäller lagen så är du lydig som fasen.

  >>21. Några speciella talanger?
skriva,svepa cubes på rekordfart och cykla fort:P

  >>22. Vilken är min favoritfärg?
black is beauty?> >>

23. Vilket är ditt
  bästa minne med mig?
finns så många så går inte att välja.

24. När kommer vi ses nästa gång tror du?
På fredag:)power meet baby power meet..



Kommentarer
Postat av: Jeeves

ja det där är du det..*Skrattar* ja jösses vilka roliga figurer vi är (höll på att skriva snubbar :P)..vi är så jä*la bra:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback