London, Lövudden och båtresan runt öarna

Bästa låt just nu: "Savin me" - Nickelback...


Nu är det snart klappat och klart. Det verkar verkligen som om Londonresan blir av...-Mikkiz glad-
Nu skulle det krävas nåt riktigt stort för att resan skulle behövas ställas in.
Jag känner i hela kroppen hur det vibrerar, äntligen en av mina större drömmar som slår in.
Iofs så stannar vi bara över en natt då polarens syrra + kompisar ska på någon festival, men ändå..
-Mikkiz dansar glädjedansen-
London, here I come!

Har spenderat förmiddagen tillsammans med mamsen på Lövudden och det var varmt ska jag säga. Vi blev inte kvar så länge, för solen höll på att förvandla oss till stekta ägg.

Det är nu en vecka kvar tills jag åker till Gotland och egentligen så borde jag börja packa nu.. Men jag ska tvätta på torsdag så det får bli dagen för packning.
På onsdag ska jag, mamma och Therese ut på en liten båttur runt öarna här omkring. Najzbajz.. Resan tar bara en timme, men  det kan vara skönt att spendera någon timme på sjön.
Denna sommar har jag verkligen sökt mig frivilligt till solen, och jag njuter. Det är inte vanligt att höra mig säga Yes! på morgonen när solens strålar nästlar sig in mellan gardinerna. Men alla mognar vi väl någon gång :o)


Kommentarer
Postat av: Jeeves

jösses nu har du legat i riktigt bra:)
vad ska du göra i London och när åker du?
ska packa upp alla miljoner väskor och kassar nu..har typ dubbelt så mycket packning med hem än vad vi hade när vi åkte..*S*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback