Mrs Elmo är kär

Jag är kär.. på gamla dagar har jag gått och förälskat mig i... Bruce Springsteen..
Tro det eller ej men jag satt en helt vanlig kväll och kollade på Conan O´Brien.. Första överraskningen var min sötnos Jimmy Fallon...
Sen ägnades nästa en halv Conan-show åt Brucan och jag tappade tid och rum.. Vilken entertainer, vilken mäktig människa.. Jag kan förstå att han kallas The Boss..
Jag blev grymt imponerad av karln, hela hans scennärvaro, hans... förmåga att fånga ens uppmärksamhet och lyckas hålla kvar den.. tom en som jag som aldrig har förstått storheten kring honom som musiker.. men nu förstår jag äntligen, nu ramlade enkronan ner för mig också...Sent ska syndaren vakna, eller vad man nu säger... 

Nu kan jag alltså lägga till ytterligare en husgud till samlingen.. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Ja, jag vet inte vad jag ska säga....Bruce Springsteen?????????. Du upphör banne mig aldrig att förvåna mig.
Kram

2006-07-04 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback