Pust, stånk och stön..


Sådär då.. nu har jag dammat hela lägenheten, diskat och tvättat.. Nu är det bara dammsugning och skurning kvar..pust..
Lyssnar på Nickelback´´s Saving me och låter hela byggnaden ta del... Den är så grymt bra...
Självklart blir det några låtar med Kalle Baah också.. Blev helt frälst efter att ha varit och lyssnat på dem för någon vecka sen..

Fick brev idag om att den 3/6-06 ska jag infinna mig på lasarettet/psyk för att äntligen kanske få börja på Samverkansprojektet som jag har gått och väntat på..  Nu kanske saker och ting börjar rulla...
Det ska bli spännande, samtidigt som det är grymt nervöst.. Men det är väl så det ska vara. 

Ska ner till mamsen snart, och ringa ett samtal... Efter det måste jag åka och köpa frimärken, måste posta brev till CSN.. sucka...Jag går och väntar fortfarande på besked om mina andra pengar, som inte verkar dyka upp..suckelisuckar... Jag är så trött på alla papper och skit som kommer iomd att jag fortfarande går på soc. 


 Det är fan i mig inte lätt att vara människa ibland..

Kommentarer
Postat av: Morsan

Men du vet väl att inget är som väntans tider :-)
Desto roligare blir det när man har fått sukta efter något ett tag.
Kramiz

2006-06-27 @ 11:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback