Alla dessa tankar, känslor och varför,varför,varför

Låt vinden styra ditt liv...

Ok, så här ligger det till..
Mikkiz är inte vän med något som har med känslor att göra.. what so ever...
Jag blir hela tiden utsatt för konflikter med mina känselspröt..
Jag mår inte alltid dåligt av det, eller sjunker ner i några depressioner och så...
Det är mer tankar om varför jag reagerar som jag gör på vissa saker och varför jag engererar mig i saker som jag ändå inte kan styra..
Jag tröst-röker och försöker febrilt att finna en lösning. Det är där det tar tvärstopp.
Men självklart kommer också de sämre tankarna in då och då..
Varför är jag så misslyckad och den enda som går på socialbidrag, och varför är jag den enda som inte har hittat/kan hitta någon form av sysselsättning/arbete/utbildning? Varför är jag ibland så förbannat ensam och varför gör jag mig så onåbar till och från?Varför är jag så rädd, att jag ibland har velat krama fegisen ur mig?
Varför gör jag mig så fruktansvärt okänslig ibland då jag egentligen borde låta tårarna flöda, eller skrattet eka..? Varför släpper jag inte in folk i mitt liv, folk som jag borde vårda bättre?
Så många frågor, men inga svar...
 Alla dessa Varför rör om i mitt huvud...

Men bortsett från allt det där.. så har jag det väldigt bra.. Har många kompisar, och några riktigt nära vänner.. däribland
Jhenny...
Och sist, men absolut inte minst så har jag min kära mamma som alltid finns där när jag behöver henne.. Älskar henne mer än någonting annat.. (och självklart gäller det  mina missar Skrutten och Bamse också) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömmer ibland att ta fram alla dina fina sidor...glöm inte dom!!

Kramiz Mamzen

2006-03-11 @ 23:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback