Bloggberoende, lättare dagar och sött mail

♥♥♥ Saker och ting kan ändra sig fort.. som det känns nu, så håller det på att ljusna...

Jaha, då satt man här igen då.. kanske blir man bloggberoende på gamla dagar.. kanske måste man inse att det finns ett liv utanför bloggen :o)
Men det är svårt att lära gamla hundar sitta...

Idag känns saker och ting lite lättare, det gäller väl att ta en sak i taget helt enkelt.
Men vissa saker är fortfarande någonting för mig att jobba med.
Vissa dagar känns det inte som jag vågar öppna munnen utan att folk ska bli irriterade eller nervösa över att jag aldrig når poängen, eller över att de inte vet om jag har pratat klart eller inte... Jag är så medveten om detta och jag vet att jag måste jobba bort både det och tanken på vad andra tycker.. men det är så fruktansvärt svååårt...
Jag försöker lite varje dag, men så kommer något ivägen och så backar jag...Men vissa dagar bryr jag mig inte alls och bara bubblar på.. Det är min mamma ett levande bevis på.. Ibland pratar jag hål i öronen på henne.. Speciellt om jag har varit hemma hela dagen och inte har haft någon att prata med.. :oD
   När jag gick in på min lunar idag, så hade jag fått ett jättesött mail.. När jag hade läst det, så blev jag rörd.. Det finns vissa guldkorn i denna värld..
Men till dig som skrev det, du ska veta att jag är på väg tillbaka med full styrka.. ge mig bara en cigarett, en Loka Tranbärcitron och en red bull/kaffe så ska du se vilka krafter som ryms i denna lilla röding ;o)

Nu ska jag nog ta en sista cigg och sen ska jag sova.. ska upp tiiidigt imorgon bitti och tvätta..
See ya´ll soooon.. muhahaha..
-mikkiz skapar skräckfilmsstämning på hög nivå-




♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback