Dammråttor, Stadsmissionen och Sumpanbesök

Då är man tillbaka här igen då..
Lite piggare, lite stadigare....

Jaha, vad har hänt då? Jag har haft mormor på besök hela veckan, och det har varit riktigt trevligt.. Hon kom hit för min skull och det märktes eftersom vi hela tiden gjorde saker.. Vi var till Hallsta och Enköping, vi var på stan och sprang och på Hälla.
Så nu känns det lite tomt att inte ha någon här att prata med.. Vi hade även trevliga pratstunder på kvällarna och nu får jag sitta och prata med mina dammråttor..Men men, det får väl gå det också..

Tydligen är det inte meningen att jag ska ha några solbrillor.. andra paret nu som har gått sönder inom två veckor.. buhu.. Jag förstår inte varför jag ska drabbas... det enda jag vill ha är ett par snygga, hela och svarta solisar, sen är jag nöjd. Men det verkar inte vilja gå min väg..
Ska traska tillbaka till Hälla imorgon och försöka få byta dem..

Var i Sthlm i lördags och kollade in Stadsmissionens folkhögskola. Var lite intresserad av deras Sociala Inriktning och tänkte mest kolla in stället och kanske få en inblick i deras skolmiljö. Men pang på så satt jag plöstligt i en intervju med handläggaren för Socialinriktningen.
Efter ca 30 minuter så stod det klart att om jag bara skickar in mina papper så är jag antagen, HJÄLP.. Har över sommaren på mig att bestämma mig.. Velar mellan 70% nej och 30% ja.. hmm.. vågskålen kan slå över..
Ska tillbaka till Stockholm nu på fredag för att hälsa på en
kompis i Sumpan.. Det ska bli trevligt, för vi ska äta våfflor och så ska jag hälsa på mina gudkissar.. -längtar-

Nej, nu ska jag kolla klart på Drevet..
But I´ll be back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback