Katrinplommon när Mikkiz är uttråkad

Har precis smält i mig en barnmatsburk med katrinplommon.. Hade inte någon kunnat tala om för mig hur äckligt katrinplommon smakar !?


Jaha, vad har lilla Mikkiz gjort idag då?
Hon har :

-Suttit vid datorn
-Kollat på Cartoon Network åtskilliga timmar
-Snackat med 
Jhenny på msn
-Ätit katrinplommon på burk
-Rökt 5 cigaretter
-Lekt med navelludd

Näe, det där sista är inte sant.. men ovanstående..
Det känns som man har ett riktigt rikt och kreativt liv som arbetslös.. NOT...
Det enda jag vill just nu, i detta ögonblick, är att få ett telefonsamtal som öppnar en helt ny värld för mig.. Typ att de ringer ifrån någonstans och säger vi har ett jobb till dig som vi tror passar dig...
Tyvärr ser inte sanningen ut så, man måste vara som en igel för att ha en chans...
Jag kan inte heller bli sur över att ingen skola har hört av sig då jag fortfarande inte har skickat in några ansökningar än... Senaste datum är 6 maj, så visst har jag tid på mig, men om jag känner mig själv rätt så kommer inte de att postas förrän dagen innan....

Ska nu snacka lite mer med Jhenny och sen gör någon lunch...

See ya´ll... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback