PsycoMikkiz, Jeevesbesök och trevliga rockboys



I
dag har lilla Mikkiz varit hos psykologen.. Det kändes riktigt bra, hon som jag har verkar vara riktigt bra på sitt yrke.. Än så länge har jag ju bara varit där 2 ggr (om man kan räkna förra gången som ett besök).. Då var jag bara där för att boka tid, och hann gråta en skvätt...
Men det känns iaf bra och det är väl huvudsaken?
Det känns som jag kan vara på rätt väg nu.. Enda jag saknar är ett liiiitet samtal från arbetsförmedlingen, eftersom jag förlitar mig på att de kan rädda en stor del av min vardag...

Hade najz besök här i eftermiddags, och fick i vanlig ordning lilla
Snorling att bli hyper (eller jag vet inte om jag lyckades, för hon var lite gäspig ;o) )
Men det var ett trevligt brejk i mitt flängande.. Har mer eller mindre tvättat hela dagen och försökt mig på en uppryckning av lägenheten.. Ett försök som inte går speciellt bra då man inte har en fungerande dammsugare..
Men tvätten är tack o lov snart klar.. var tvungen att slänga med ett par skor också som inte har sett dagens ljus på evigheter pga all smuts som omgav dem.. Men nu är de fina och rena igen hihi...

Ska snart traska iväg till Hälla med mina trasiga glyrer.. inte betalar jag pengar för något som ändå bara går sönder.. Får väl ge ett nytt par en chans, men går de också sönder så ger jag upp.. Då får jag utsätta mina stackars ögon för den hemska solen, och gå omkring med en nördig uppsyn.. "ursäkta, jag ser inte, kan någon leda vägen" typ...


Till Backyard Babies då...
 
                   
 Nicke
 
                                                                                                                                                                                         
Dregen

Just nu så njuter jag i fulla drag av Smålands badboys ; Backyard Babies och deras ljuva stämmor.. Jag har bestämt att Nicke och Dregen  får bli mina framtida män.. Jag ska ha ett helt harem med vackra rockboys, med ovannämnda som hedersgäster...Yummie...
Ska gå och se dem när de kommer hit till V-ås den 20 april... Inte långt kvar nu...-ler förnöjt- Ett år sen jag fick se dem sist, och jag börjar känna abstinensångest.. Tacka gudarna för att de fortfarande väljer att komma till denna dammiga håla..

Fuck what they say, do it anyway... Bra sagt boys...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback