Vackert väder och Power M.

♥♥♥♥♥♥

H
ar varit en sväng på stan och kom precis hem.. att jag aldrig lär mig om folket i V-ås.. de blir som galna så fort solen kommer fram.. Jag fick nästan armbåga mig fram till Växhuset, då folk inte såg andra omkring sig och mosade på i 190 km/h...
Men visst är det underbart med solen, efter den långa vintern.. Jag tror vi alla är lite låga nu såhär i slutklämmen på vintern..

Denna sommar blir det nog inget Power M. för Jhenny och mig..-hänger läpp-..
Är lite ledsamt så det var det bästa jobbet jag någonsin haft (och jag har ju haft sååå många...not)....
Om man bortser ifrån de stygga toaletterna i värmens tecken, så har det varit helt underbart.. Alla dessa människor ifrån hela Sverige, Europa, världen...
Bästa jobbet helt enkelt...

Nähäpp, om man skulle ta och göra nåt vettigt..
I´ll be back...

♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback