Life goes on...

Life goes on...

Tänk så glad man kan bli för några snälla ord...
Det är rätt otroligt faktiskt hur man uppfattar omvärlden, att det faktiskt kan bero på vilka "ögon" man väljer att sätta på sig på morgonen...
Nu tänker folk har hon gått och blivit koko nu eller?
Men jag såg en sak på tv, en kille som skadade ögonen och började uppfatta det underbara ljud som regn lämnar efter sig...
Om man inte hade sin syn, då skulle man vara tvungen att förlita sig på sin hörsel och känsel... Eftersom människan är anpassningsbar (iaf för det mesta) så skulle man nog lära sig något av det också...
Jag satt i min soffa och blundade för ett tag och efter ett tag så hörde jag verkligen fåglarnas kvitter för vad det var och inte vilket ljud som lät.. skruvat, men rätt underbart...

Nu ska jag ut och traska i solen, uppdaterar antagligen ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback