Lyxproblem 1 och 2

med lite aceton och olika nagellack kan man ändra hela sitt liv....

Lyxproblem 1...
Sitter just nu och funderar på vad jag ska göra för att fördriva timmarna.. Hade någon talat om för mig att min tillvaro skulle gå ut på att bara vandra omkring som en zombie då jag slutade på Växhuset, så hade jag nog begravt mig själv...
Det är så tråååkigt!!
Att hela tiden vara tvungen att sysselsätta sig själv är ingen höjdare, men jag vet också att när jag väl börjar jobba så kommer jag att sakna dessa dagar..

Har bäljat i mig ca 4 koppar kaffe, allt för att piggna till.. nu börjar magen att säga ifrån.. Detta är vad jag gör på dagarna.. dricker kaffe, tjatar med folk på msn och kollar på Cartoon Network.. det händer väl också att jag tvättar, och städar men det är alltför trist för att göra varje dag...suck...


Lyxproblem 2..
Jag börjar få kli i fingrarna, vill börja skriva igen.. men ingenting kommer..ingenting är så pass bra att det gör sig på papper...


singsingsingaling, and then you´ll get it...

Kommentarer
Postat av: Morsan

Jag tycker alltid att du verkar hha fullt upp på dagarna när man pratar med dig

2006-05-09 @ 15:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback