Mikkiz hatar måndagar, Zlatan och dessa små djävlar

de som sa att sår som läker, kliar... de vet inte vad riktig sveda är...


Nu var det ett tag sen jag var här sist.. men jag har liksom inte haft nåt att skriva om.. det har jag inte nu heller iofs, men men.. det får funka ändå..

Idag är en helkörig dag.. jag ska ner i tvättstugan, äta lunch, ner på stan.. väl nere på stan blir det arbetsförmedlingen, försäkringskassan och soc i ett svep... Sen ska jag hem, och ta det sista av städningen som jag inte hann med igår.. som jag alltid har sagt, jag hatar måndagar... med dem så kommer alltid en massa rester som förra veckan inte hann med att rensa ur...
uscha...

Hittade en ljudfil igår på expressen (tror jag iaf)... en liten unge som sjunger om Zlatan och hans idoldyrkan.. man får inte säga såhär när det är barn med i bilden, men vilket skit.. kommer bara ihåg en mening "I love you, Ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic"... Men snälla liksom.. Kan ingen ta och förklara för Frans eller vad grabben heter att Zlatan aldrig kommer att bli hans bästa polare...
Å andra sidan, vem har inte varit idoldyrkare till både det ena och det andra.. ? Så ok, låt gå för denna gång.. men blir detta en trend bland barn att sjunga ut om sina innersta känslor för div. kändisar... ja då drar jag täcket för huvudet och ber om öronproppar....

Mitt mående går upp och ner.. kan inte känna mig helt avslappnad för då kommer de små djävlarna och biter mig i örat, för att påminna mig om att livet inte är en dans på rosor...
Jag kan ge min högra arm, bara allt blir bra igen...

Nu ska jag ner i tvättis...
Have a najz day...



//Mikkiz - The one and only  © 2006

Kommentarer
Postat av: Morsan

Som du sa själv...hur var det med idoldyrkan när ni var små? hmm!!
Hoppas att det känns bättre inuti imorgon

Kramiz

2006-05-15 @ 22:27:44
Postat av: Jeeves

Håller med dig till viss del.Men det var ren rolig grej bara de visste inte direkt att det skulle bli VMlåt av den när de spelade in den..ungen är sjukt söt..såg videon igår..damn he took me by storm.:)
men tyvärr kommer det bli en radioplåga utan dess like i sommar vilket kommer som med alla andra låtar förstöra den..:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback