Flyttlass och soff-fanatiker

I förrgår tvättade jag från 10:00 till 19:00.. Efteråt var jag rätt så mör i både rygg, ben och armar vill jag lova..
Annars är det rätt lugnt på fronten här...
Står just nu med fötterna nerkörda mellan flyttkartonger och känner mig rätt nöjd med min insats som "lägenhetsnerpackare".
När jag väl kom igång var det nada problemas, innan drog jag mig verkligen för att sätta fart.. Jag insåg att mina dammråttor inte är så vänligt inställda till mig som jag hittills trott.. Några bet mig allt i fötterna..

Hela dagen har det ringt folk och varit som galna i en bäddsoffa jag skänker bort mot avhämtning.
Ville först testa att sälja den, men insåg att ju snabbare den försvinner desto mindre blir det för mig att först kånka ner på flyttlasset för att sen släpa ner i källaren och tillsist ändå göra mig av med den på nåt sätt...
Nu hoppas jag bara på att kunna göra samma sak med "Gröna Faran".. Den är inte så värst snygg men otroligt skön att ligga i och ha den som den är, som soffa..
Jag håller alla tummar för att den kommer till ett bra hem som tar hand om den i allra bästa mån..

Nu ska jag se Criminal Minds..
På återseende!

[Ps: Inte ett ord om M*A*S*H, då
Jenny tyckte jag hade blivit lite enformig sist ..mikkiz gör segerdansen värdig..]

Kommentarer
Postat av: Morsan

Tänk vad skönt när du kan pusta ut på nya stället, även jag kommer att pusta ut :-)

2006-11-21 @ 10:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback