Kärt återseende

Nu var det ett tag sen jag skrev, så nu borde jag väl skämmas..
Men dagarna har gått förbi ändå, med flyttpackning, möten på psyk och så några stadsbesök så  klart..
Kvällarna spenderar jag med mina vänner från det kära M*A*S*H 4077, och även fått min kära mor att ser framemot halvtimmarna med Hawkeye och gänget..
Nu är det nästan exakt ett år sen som jag fick upp ögonen för serien, även om det då bara handlade om att fördriva halvtimmen mellan "Skenet bedrar" och Conan O´Brien..
Hawkeye är min husgud...

Har varit uppe hos mig hela eftermiddagen och packat det sista, så nu är det mer eller mindre bara själva flyttstädningen kvar.. Den får jag vänta med tills jag fått ut alla kartonger ur lägenheten..
Bara två veckor kvar nu (ca) sen lämnar jag Viksäng.. Det ska bli så skönt när sista kartongen packas upp och jag äntligen kan se mig som Gideonsbergsbo...

Den 12:e december väntar ett besök till storstaden och Backyard Babies..
Jag vet att jag kanske inte alltid prioriterar "rätt" saker, främst tänker jag på de andra som alltid tjatar om att jag ska komma och hälsa på, men jag har aldrig tillfälle..
Kanske får ta mig i kragen, ringa in alla till city och ta en fika.. Bara sådär spontant..

Nepp, nu ska jag spela Luxor och vara allmänt osocial...
Ciao!

Ps: Jeeves, jag har inte hittat sladden till kameran än.. den ligger nog nerpackad.. Men jag skickar bilderna när jag hittar den..

Kommentarer
Postat av: Morsan

Vad pinsamt!! måste du tala om att även jag sitter framför M*A*S*H på kvällarna :-)

2006-11-13 @ 16:21:23
Postat av: Jeeves

gaahh vad enformig du är med ditt skrivande om M*A*S*H *S*

Ja snart blir det Backyard för hela slanten,grymt!
Får väl samla alla dan efter och ta en fika,gärna på roberts eller vad det heter,rätt fräsch personal att glutta på där :)
men då..väntar ju som fasen..*S*leta nuuuu :D nerå ta den tid du behöver du..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback