Förbannade råtta!

Kollade på Efterlyst idag, och blev så fruktansvärt förbannad att jag inte finner ord!!!
Hur fan kan man, när "cykelmannen" härjar som värst, komma med en påhittad våldtäkt?!?!
Jag begriper det inte, vilket jag tror jag har befogenhet för..

Tjejen som påstod att hon blev våldtagen i Vasaparken, var tydligen, enligt både tv4´s nyheter och Efterlyst, enbart ute efter pengar som hon hoppades kunna få från Brottsofferjouren..
Nu kommer de tjejer som faktiskt vågar anmäla att de blivit våldtagna, inte att tas på lika stort allvar... Numera kommer alla stenar att vändas och granskas och studeras under lupp och under tiden kommer våldtäktsmän kunna härja fritt bland V-ås nattsvarta gator..


Kommentarer
Postat av: Jana

Jag håller med dig, blev också så himla förbannad!

Postat av: Qaroline

Riktigt jäkla dum tjej! gör det bara värre för alla andra. Elakt och jäkligt respektlöst mot det som blivit våldtagna. Tror hon att de är något att skämta om? (Ljuga) Åh så arg man blir!

2006-10-12 @ 22:50:59
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: Sara

Jävla idioti. Nu lär det bli mycket lättare att bli trodd på när man anmäler våldtäkt..

2006-10-12 @ 22:51:52
URL: http://outrageous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback