Tankar och så...

Somliga dagar känns det bara som om man vandrar på gyllene moln...

Spenderade eftermiddagen på gymmet, vilket var välbehövligt då jag inte alls känner mig i form.. Vet inte om det beror på hösten som närmar sig med stormsteg eller om jag bara är inne i en period av självömkande..
Det som lyfter mina dagar är såklart M*A*S*H [Vad vore jag utan den serien] och så tanken av min nya lägenhet.. Ytterligare ett plus är att jag nu vet att jag kommer klara mig, på alla plan, vilket verkligen var som en skänk från ovan..

Jag sitter också och funderar lite på vad jag egentligen borde prioritera, eller rättare sagt.. om jag har ägnat lite väl mycket tid [som vi ändå har så lite av] på händelser jag inte kan styra och har hängt mig fast vid det, istället för att vidga vyerna och se mig omkring efter andra lösningar..
Någon sa till mig en gång att inte vara rädd för livet, och kanske borde man ta och genomföra den teorin i praktiken.. Jag kan inte stanna kvar, på precis samma ställe som förut utan att ta första steget mot ett
nytt.. liv..?

Nu ska jag inte svamla mer, utan ska besöka min älskade sovplats.. Imorgon är det dags för nya äventyr!

Kommentarer
Postat av: Jeeves

vilken positivitet!härligt!vart kom den ifrån?

Postat av: Morsan

Det är väl ett bra motto att inte vara "rädd för livet". Du klara mer än vad du tror gumman :-)

2006-10-12 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback