Då var 2 veckor avklarade!

Då har man klarat av 2 veckor som rökfri då.. Om man bortser från några enstaka återfall så har det gått ruggigt bra.. 
Det känns som om detta  är lugnet före stormen, och att det vilken dag som helst ska komma en abstinens så svår att jag inte kan hantera den.
Men nu ska man inte ta ut något i förskott, det kan lika gärna vara så att jag helt enkelt var 100% säker på vad jag gav mig in på denna gång. 
Nu ska jag ta en vecka i sänder.. Det beror också lite på hur länge jag har råd att köpa nikotinplåster.. 

Den som lever, får se..  

Kommentarer
Postat av: Morsan

Fan jag tycker du gör det jättebra...försök att klara det. Du förstår vad bra det är för ditt mående.

Jättekram

2006-09-12 @ 14:35:10
Postat av: Jeeves

du är såååå duktig :) keep on going :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback