First came the wasps.. then the spiders...

Getingarnas död är spindlarnas födsel.
Jag och en kompis var ute på en kvällspromenad, och när vi satte oss på ett ställe, blev vi inte långvariga kan jag säga.. Spindlar både upp och nere.. det var vidrigt..
Nu sitter jag hela tiden och kollar mig en gång var 5:e minut för att checka att jag inte fick med mig någon hem.. Men jag intalar mig att de inte släpper från sina nät, bara för att äckla mig...
Fördelen är iaf att spindlar inte är farliga.. inte våra svenska spindlar...

Fick resterande av valsedlarna idag.. Sverigedemokraternas och Nationaldemokraternas... Inga verkar vettiga, men skulle jag få en kniv mot strupen och bli tvingad att välja.. då skulle det bli Sverigedemokraterna.. Nationaldemokraterna är liiite för självgoda och "för Sverige, mot allt annat".. svårt att förklara... 

Morgarna och kvällarna har börjat bli riktigt kyliga nu, så snart är det väl dags att plocka fram vantar, mössa och halsduk.. Yeey..

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och somna till det tv:n har att erbjuda..
So long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback