Jag borde faktiskt...

Natten värmer en om man bara ber om det...

Ljudet av "When I´m gone" med Eminem letar sig in i mina öron.
Jag borde faktiskt sova nu, men kan inte.
Allting bara snurrar
Jag borde faktiskt sova nu, men kan inte.
Retarded...?
Nej, det är jag inte. Men hela situationen är skruvad.. Min omgivning är som den ska, liksom mitt hem. 
Men sen då?

När man tittar ut över Västerås är det så svårt att förstå hur det kan förekomma brott därute..
Att det faktiskt sker både rån, våldtäkter och skilsmässor därute.
Faktiskt händer otäcka olyckor därute..

Usch nu bara svamlar jag, som jag alltid gör när jag borde sova. Som jag alltid gör när jag ligger i min "säng" och inväntar John Blund. Han brukar alltid komma när nattens täcke lägger sig över
Världen
Sverige
&
mig


 

Kommentarer
Postat av: morsan

Ja hur kan Västerås vara en sån otrygg plats

2006-09-28 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback