Snabbare än blixten

Tittar in en snabbis för Jeeves´s skull.. Har knappt suttit vid datorn senaste tiden, och när jag väl har gjort det så har jag spenderat mesta tiden på msn...
Ska strax iväg till mitt "vuxendagis".. Samverkanskraft eller nåt heter det..
Jag är lite skeptisk till vad det kan vara, men samtidigt som två polare sa igår, alla erfarenheter kan vara bra erfarenheter.. Jag ska gå in i det här med öppna ögon och inte döma förrän jag iaf har gett det en chans..
Jag vill inte förvandlas till en negativ filur igen så det är bara att ge järnet och hoppas på det bästa..

Min åsikt om helgens stora händelse, valet 2006, får jag återkomma med, då det är så mycket jag har i skallen..
Synd bara att smurfarna tog hem pokalen.. Men men, då har man alltid någon att skylla på om Sverige går i graven...


Nähäpp, om man skulle ta och röra på sig..
På återseende mina röda vänner!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Bra tänkt min kära. Allt går lättare om man försöker att ha en postiv inställning även om det inte alltid är så lätt

2006-09-19 @ 15:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback