Skola, Csn och så några armhävningar så klart..

Tänkte bara kluddra ner några rader innan jag hoppar in och duschar.. Det har varit en seg dag, med tvätt och tankar på städning... Men tvätten har sugit ur mig all min energi.. Måste i vilket fall som helst se till att hänga upp och lägga in kläderna, så de inte blir skrynkliga.
Kanske ska ta ett bad i stället och passa på att plugga lite i badvattnets varma atmosfär.
Har varit dålig på att ta itu med att läsa, vilket beror på att:
1. ämnet är trist
2. csn har strulat

Men nu så, nu ska jag ge järnet och försöka få in iaf 1 insändingsuppgift i veckan som kommer.. Lika bra att passa på nu när det är så in i helvete kallt...Jag behöver bara stå ut ett år till, sen kan jag återigen söka till KY..

På måndags ska jag också börja gå ut och gå mer än vad jag gör nu. Kanske ta en sväng förbi Löga och gymmet också nu när jag ändå har lite tid.
Jag gjorde 20 armhävningar igår och trodde allvarligt att jag skulle avlida. Men det är bara att pressa sig själv till max, även om det är tungt som fan.
Egentligen så ljuger jag om jag säger att jag gjorde 20 hela armhävningar, då jag inte tog mig hela vägen ner.. Man kan säga som så att jag gungade mig lite ner och upp 20 ggr.. Men det tog i vilket fall som helst, och med lite träning så klarar nog även jag hela 20 om några veckor :o)

Nu ropar duschen på mig, så jag måste gå...

På återseende, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu hör jag att ditt jäklar anamma har vaknat till liv igen...hurra!! Det är bra att du har den inställningen till skolan och ser framåt. Go girl!!!

2007-02-22 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback