Mat, Jeeves och Mikkiz som lektant...

..Jag som skulle starta mitt nya liv och allt..

Tryckte i mig en pizza idag..skulle ha följt Jennys exempel och ätit pasta med tomatsås..
Egentligen har jag inte råd med sådana utsvävningar, ekonomiskt sett.. Men jag träffar inte J varje dag heller så jag tyckte det var mysigare än att sitta hemma själv och äta en grönsakssoppa..
Har precis klämt i mig en rulle marabou också och mår pyton..
 Varför ska det vara så förbannat svårt att låta bli? Detta beroende av socker är fanimej lika starkt som tobak!
Jag har alla redskap jag behöver för att starta ett nytt hälsosamt liv... Men en elak lite jävel viskar i mitt öra att "ät det där, det här, lite såna där och toppa med den där" så fort jag vistas i en matbutik. 
Eller det är lika illa i soffan på kvällen.. När klockan börjar närma sig nio, tio så börjar tankarna spinna vad kan jag tänkas ha hemma som går att ÄÄÄÄTA!? Me? Addicted? No Way!
Tänkte ge mig ut på en promenad nyss men så hittar jagf inte på mitt överfallslarm så det blir att hoppa över det...Fanfanfan...

Träffade
Jeeves idag.. det var trevligt...Det var andra gången på två månader.. Sist syntes vi bara ca 50 minuter också så därför var denna dag extra trevlig..ler..
Det är så kul att följa magens utveckling också.. I wish them the best..
puss på nosen, Jeeves så hörs vi snart igen..!
kramen

Agerade lektant igår åt mina två kusiner.. de var här tillsammans med min morbror från örebro..
Vi var ut till Kungsbyn och min äldsta kusin [som av någon anledning är helt galen i mig] var alldeles lyrisk över alla djur... Efter det åkte vi till Vallby, men alla djur så gott som sov lugnt och stilla inomhus så efter att ha gått runt några varv på Tildes "befallning" [Tufft av lilla Sally att orka gå så mycket som hon gjorde] så rullade vi mot McDonalds..

Efter att ha vinkat hejdå till dem så gick jag hem, lade mig i soffan och kände mig stolt över att ha klarat provet som favoritkusin..

Kommentarer
Postat av: morsan

Det där med sötsugeet är ett helvete jag vet men det går det vet vi ju sen förut.
Du blir nog världens bästa morsa när det är så dags det såg vi ju igår *ler*
Kram

2007-06-21 @ 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback