a nervous breakdown och så ett positivt besked

Idag har det varit en såndär dag då jag känt mig allmänt rastlös/seg.. Ena sekunden har jag varit på G för en promenad för att i nästa placera min knubbiga bak på datastolen för att spela spel på king.com.. 

Mitt nervous breakdown berodde dagen till ära på posten som gör ett fantastiskt skitjobb.. Men men, det löser sig nog..

Nu till det positiva.. Jag loggade in på skolans hemsida idag på skoj för att kolla om mitt senaste prov var inskrivet.. och det var det..

Omdöme? VG+ 

Tack medlearn för det.. eller rättare sagt  tack Mikkiz för det, det var ju ändå jag som skrev det.. :o)
Nu krävs bara en praktikplats, sen får jag slutbetyget i kursen "Vård och omsorg".. Jag chansar på att det blir ett G, eftersom resterande ligger på G.. Men jag är stolt som en mupp över mitt enstaka VG..som dessutom slutade med ett +.

Igår var jag iväg på ett "ganska" så tungt träningspass.. min kropp har inte hämtat sig än, har gryyymt ont i högerbenet pga träningsvärk.. Tur (Höll på att skriva Rut, undrar om jag börjar bli trött) i alla fall var att jag inte skulle iväg på en dejt direkt efteråt.. Man var så otroligt genomdränkt efter att ha brottats med stångar, roddmaskiner, benpress och sin egen kroppstyngd.. Men det var skönt när jag gick därifrån.. Det var som om jag vore en helt ny människa.. Wünderbar! 

Ska strax gå och lägga mig, slötitta lite på tv innan jag somnar för att sedan vakna pigg och nyter i tid imorgon för en morgonpromenad.. Får se hur bra det går.. Men jag skulle behöva handla lite på Ica innan jag äter frukost så det kan vara en bra idé.. 

slängkyssar till er alla

På återseende, god natt..   


Kommentarer
Postat av: Morsan

Hej gumman
Jag är lika stolt jag över ditt VG+ som det känns. Men du har ju lagt ner en del energi på arbetet också. Träningspasset var grymt bra men jag slapp träningsvärken.
Kram

2007-03-23 @ 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback