Dags för män att göra mascarareklamen? Mikkiz blir fanatisk..[Nej, inte fantastisk :o)]

Varför är det nästan bara män som pratar i reklamen för kvinnor?

"...Den nya mascaran är här för att stanna.. Längre ögonfransar skulle ta oss till månen..."

Det borde vara en kvinna som säger den meningen, eftersom det är kvinnor som syns i reklamen..Men nejdå, nog är det en karl alltid.. Kom igen när en kille visar upp låååånga, täta fransar.. 

För att byta ämne.. 
Alla som känner mig vet vid det här laget att när jag väl fastnar för något så kan jag bli mer eller mindre fanatisk.. Ett tag var det M*A*S*H som höll igång mig, nu är det Scrubs och NCIS [alltså Navy CIS som går på 3:an] Jag verkar ha någon förkärlek till serier som handlar om:
-Sjukhus
-Armén, marinkåren odyl.
-Blandning av båda

Jag fäster mig gärna vid karaktärerna också, så just nu så är min förebild Pauley Perrette.. Ni vet, hon som spelar den gothiska kriminalteknikern "Abby" i NCIS..  


 



Borde faktiskt gå och sova nu, kan knappt skriva rent utan att halka på tangenterna..

Men på återseende mina vänner så syns vi snart!

 


Kommentarer
Postat av: morsan

Ja du kanske har valt helt fel område när det gäller ditt mål för arbetslivet. Du kanske borde söka till det militära istället :-))

2007-03-08 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback