Confessions to make..

Fine, här kommer allt det där som jag borde ha insett för länge sedan, redan har insett men inte velat erkänna och sånt som faktiskt bara är ren fakta;
 
1. Jag har precis insett att jag är väldigt bra på att skriva..Inte skapligt bra.. Inte heller medelmåttligt bra.. Utan helt enkelt; Jag är en jävel på att formulera mig.. Inte alltid, eller ens jämt.. Men när jag verkligen vill...

2. Jag är en jävligt grym person, en person som folk borde vara glada över att känna.. Precis som jag är glad över att få känna alla dom..[gillar inte den stavningen, men "dem" hade bara låtit styltat i det här sammanhanget].

3. Jag har en hatkärlek för Paris Hilton. Å ena sidan är hon en person som jag inte klarar av att se på mer än några minuter, å andra så verkar hon vara en väldigt skön och avslappnad person som jag skulle kunna tänka mig att umgås med.. Jag vet inte riktigt vad jag anser om henne, men ögonen dras (ofrivilligt) extra starkt åt den sida i tidningen som hon är med på.

4. Ja, jag är otroligt avundsjuk på alla Stureplans älsklingar. Jag ska inte förneka det längre, varje gång svider det till inom mig när jag ser folk som är snygga, smala, rika, socialt anpassade, kändisvänner, vän med bartendern, bara tänder på livet, lever det liv som jag inte lever.. alls..

5. Jag saknar oxfilé och laxfiléer och kyckling och blodpudding och min mammas egengjorda köttbullar och saftiga flintastekar och....

6. Backstreet Boys förekommer fortfarande då och då i min låtlista

7. Jag är inte alltid ödmjuk.. Eller snäll... Eller genomärlig.. Jag kan till och med vara väldigt elak och egenkär med jämna mellanrum.

Så nu var det sagt.. 
 


Kommentarer
Postat av: jhenny

Nr 1 och nr 2 stämde verkligen ihop med nr 7 men det är skönt med lite självförtroende.Synd bara att du mest får ut det i text och inte så mycket irl men det kommer det kommer I believe:)
Ja Bsb kommer nog alltid att hänga med genom livet ocg poppa upp då och då (poppa,där fick jag till det) det kommer dom göra även i min musiklista =)

kram

Postat av: jhenny

visa sitt missnöje för vilka?svenska folket i allmänhet eller? jag förstod inte poängen med att försöka "nå" våra politiker genom att stå utanför riksdagen för de borde väl inse att de inte kommer att göra något åt situationen i Irak när de inte ens gör nåt åt situationerna i Sverige.

2007-11-26 @ 12:43:16
URL: http://jhennys.blogg.se
Postat av: morsan

Bra att våga vara ärlig ibland, försök att lev efter de punkterna så ofta du kan

Kram

2007-11-26 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback