Irritationsmoment & förtydligande nr 2

Om man sitter och försöker sig på att inge ett seriöst intryck, vad händer?
Alltid finns det något Irritationsmoment som surrar i ens högra eller vänstra öra och det gör mig galen!
Ska man inte kunna få sitta två minuter i lugn och ro utan att någon ska börja spela musik från mobilen? Räcker det inte med att man måste utstå detta när man sitter på bussen, med en massa respektlösa ungdomar.. 
Usch, jag börjar låta som en gnällig gammal tant, men vad ska man göra? Till skillnad från förr så finns det inget som heter "omtanke" eller "respekt" för andra längre, och det saknar jag.. 
 
Ytterligare ett förtydligande; Jag skrev i förra inlägget att mitt släktnamn dras i dammet och det väckte frågetecken hos några...
Med det menade jag att mitt efternamn är värt mer än att en blondin med putande läppar och oskuldsfulla ögon ska representera just vårt efternamn. Vi S****rlundare är ett enkelt folk, inte ett folk som springer omkring på Stureplan och sprätter pengar som om de vore av luft.
Men återigen så är det antagligen avundsjukan som talar, hon kanske är världens gulligaste tjej.. Vad vet jag?

Ska ta och avrunda här nu.. Jag har först och främst inget mer att skriva, och jag börjar bli lite smått hungrig..
But I´ll be back....

På återseende!

Kommentarer
Postat av: jhenny

laddade ner över hälften ifrån lagliga sidor där man betalar för det man laddar ner så det är lurre =) kraaam

Postat av: jhenny

jag har fortfarande inte en aning om vad du skriver om *trög*

2007-11-12 @ 12:09:47
URL: http://jhennys.blogg.se
Postat av: Morsan

Jag vet ju vad du menar och tror nog att du är lite fascineras över vår namne :-)

2007-11-12 @ 17:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback