King of comedy..MrsElmos huvud värker..

Jag har legat hela förmiddagen med mitt förbannade huvud som vägrar ge med sig.. Men nu är jag på topp igen..

Kollade på extra extra igår och
kungen var återigen på plats.. Tillsammans med hans polare Runar.. De började prata om kändisar som kanske mest är kända för att ha varit gifta med andra kändisar osv..."Kungen" vänder sig till Runar och frågar "Vad säger du om saken, Runar?" varpå alla börjar asgarva.. Det är alltid svårt att återge upplevelsen i efterhand.. Men kul var det iaf.. Pricken över i skulle vara om Måns Möller kallade in Per Gessle eller Linda Rosing... Då skulle det himlen rasa..

Som jag skrev överst, så har jag alltså legat med migrän.. Mitt huvud vägrar låta mig vila ens några timmar och det tar knäcken på mig..Tack och lov ska jag återigen till neurologen den 10/12.. Jag får väl se vad de kan göra..
Eftersom jag har chefsläkaren som min husläkare på vårdcentralen, så skickas jag alltid till "de högre" inom sjukvården, vilket är tacksamt..Det betyder oftast att jag får göra de undersökningar som jag vill ha, och då kan jag hålla mig lugn.. Bra är dock att jag inte är en sådan som förutom huvudet är sjuk särskilt ofta..Influensa och liknande biter kanske en gång/år och andra sjukdomar har än inte hittat mig..  
Detta betyder att jag, när jag väl är sjuk, blir som ett barn och blir JÄTTESJUK.. VId lite ont i halsen beter jag mig som om jag skulle ha mördarvinterkräksjukan osv..
Tack o lov att jag har ett superimmunförsvar..

Det är en dröm att titta in i kyl&frys idag.. Var och storhandlade igår och det var välbehövligt då jag fram till nu har kunnat få till ett eko i min kyl.. Men nu tittar både äpplen och apelsiner och blomkål och bananer på mig =) Jag har också gjort en matlista för en vecka nu, så det inte ska vara så tungt att göra mat på kvällen.. Det är alltid lättare när man är två, än när man ska göra det till sig själv.. Då är det lätt att man bara tar en macka på kvällen och så orkar man inte göra mat till dagen därpå och så råkas det bara slinka ner snabbmat på lunchen.. och så där rullar det på.. Inte konstigt att man representerar a swedish meatball haha..
 
Nej, nu måste jag nosa fram lite kaffe.. Håller på att avlida av trötthet..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: morsan

Jag tycker så synd om dig och ditt stackars huvud
Kram

2007-12-03 @ 10:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback