Linslus(?),Betnér och en soffas betydelse...

Jag är inte sån att jag tycker om att prata om mig själv, såvida ingen frågar något och då måste man ju.. Men inte ens då kan jag påstå att jag tycker det är speciellt roligt, man hamnar ju liksom i centrum..
Mitt största problem är väl ovanstående, men ändå så blir jag lite varm i kroppen av att se en kamera.. Men så är jag så feg att jag gömmer mig bakom något för att slippa vara med.. Är ni med?
Jag kan alltså inte bestämma mig för om jag ska låta linslusen få vara framme och leka ibland, eller om jag ska försöka trycka tillbaka henne varifrån hon kom..

Var ju på
Betnér i fredags och det var kanon.. Bortsett från de första 20 minuterna, då ett gäng överförfriskade damer fick Betnér att hota med att inte genomföra sitt nummer om dessa inte gick sin väg..
Visst lyssnade de på honom efter mycket om och men, vägen ut bestod dock av en massa gnäll, skrål och kommentarer som "jag har aldrig blivit såhär förnedrad".
Buhu, men va i helvete betalar man 150:- för(!) , om man ändå inte respekterar personen som står där framme och försöker hålla i gång den goda stämningen som borde vara därinne?
Inte nog med det, en kvinna satt och kastade ur sig en massa rapakalja.. Betnér tog upp att muslimer läser koranen,sen våldtar de svenska kvinnor.. Hans syfte var att bekräfta dumheten hos fördomsfulla människor, medans den här kvinnan skrek "det är sant" non stop.. Det hela slutade med att hon säger till B att han är dum.. Han flinar bara och svarar "du är inte så smart du va´? det är liksom det som är hela poängen" varvid publiken började asgarva och applådera..  Bortsett från dessa spån, så var det helt perfekt..B är grym på att leverera sanningar på silverfat.. Han sticker ut hakan gång på gång genom att förolämpa rasister, använda ord som egentligen bara passar för vuxenöron, prata ner Per Gessle m.m..
Han skulle kunna sälja sin egen mamma för ett bra gig.. Det är sant..

Annars händer det inte så mycket.. Mamma var här från igår till idag..Jag tror att hon kommer hit mest för min lägenhet och soffas skull, men schh.. det behöver vi inte säga högt.. Jag fortsätter att nicka när hon säger att det även är för min skull, det är lugnast så.. Men alla vi andra, vi vet.. vi vet ju varför hon kommer.. Det är mitt hem som lockar...
Nu ska jag väl försöka mig på en halvdan städning..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Jah då har du avslöjat mig då...kan ju inte slita mig från din soffa som du vet :-)

2007-11-18 @ 15:45:03
Postat av: jhenny

kul att du hade roligt på Betnér=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback