Och så tycker folk att jag är en idiot?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1200120.ab

Detta är bara ett bevis på att människan är dummare än djuren...
För dyrt att bedöva? Vad är det för jävla nötter vi har att göra med?
Om jag någonsin kommer på den iden att främja köttmarknaden, på ett sätt eller det andra, så går jag och hänger mig.. från och med nu avlägger jag ett löfte; inget som har en mamma eller som har ögon att se med skall passera mina läppar. Ja, potatisen har ögon, men inte som de kan se med.. Ok? Och nej, grönsaker skriker inte när de dras upp ur jorden.
Till mitt försvar vill jag säga att jag absolut inte klagar på dem som valt att äta Babe och c/o, människan är ju skapt att äta kött..   Jag får kämpa som en idiot och äta grejer jag inte tycker om, bara för att få i mig det kroppen behöver..
Men jag kan inte med att se resterna av en söt gris/ko/häst på min tallrik.  
För många år sedan myntade jag av misstag uttrycket "Det skulle vara bättre för alla om kossor och grisar styrde världen" och dessa ord fick jag äta upp många gånger efter det.. Men jag börjar fundera på om jag inte var inne på rätt väg ändå..

I övrigt sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på härnäst.. Har tvättat både kläder och mig själv, och nu är jag fruktansvärt uttråkad.. Hade glömt bort att det var såhär det var att inte ha något att göra på dagarna.. Påbörjar säkert 4-5 inlägg om dagen, men så inser jag att jag inte har något att skriva om så dessa inlägg raderas..
Har tappat inspirationen att skriva, allt från inlägg här till dikter och annat..
Hjälp en stackars ordtorkare.. Vad kan man skriva om, som inte redan har skrivits 100000000 ggr?

Ska gå och pilla navelludd, men jag kommer tillbaka..

Påterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback