Ok, jag är..

..lite smått ytlig.. Numera hänger jag alltid på Stureplan och kollar in vad som hänt sen senast.. Jag vandrar runt bland kändisarna, frotterar mig bland glitter och glamour, insuper den lyxiga atmosfären innan jag beger mig hemåt igen.. 
Har Micaela blivit galen? Sen när började hon umgås med Sveriges kändiselit?
Självfallet talar jag om
Stureplan.se.. Inte hänger väl jag med sådant fint folk, på riktigt.. Fast jag ibland skulle vilja, kan jag erkänna.. Jag skulle ljuga er rakt i ansiktet om jag sa att jag inte är ett dugg av just Stureplansfenomenet.. Samtidigt som jag kan känna en 100% avsky, inför utseendefixeringen som råder innanför den osynliga muren kring Stureplan. 
Mitt släktnamn dras dock i dammet och jag kan liksom inte sätta fingret på vad jag känner när det gäller den biten.. Om man bortser ifrån att fröken M som gör detta mot mig, ser billig ut på bilderna [kan tänka mig att hon är rätt söt i verkligheten] så är jag nog lite avundsjuk att hon lever ett liv som är så långt ifrån mitt eget.
Men det är väl helt enkelt den Svenska Avundsjukan som talar, inte MrsElmo själv.
Jag är inte ytlig..Eller?

Vill bara hinna få in här innan jag slutar för kvällen;
Fick ett jättegulligt sms av Jeeves.. Blev så rörd som bara MrsElmo kan bli...
Så nu vet ni det också=)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: jhenny

huh? jag fattar ingenting :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback