Osmakligt Tv4..

Jag trodde att inslagen på tv4 var seriösa.. Men inför reportaget angående manliga prostituerade så avslutades reklamen med en manlig röst som frågade om dessa män "förenar nytta med nöje"eller om de gjorde det av rent affärsmässiga skäl.. Kommer tyvärr inte ihåg exakt citat, men jag tyckte iaf att det var dåligt av tv4 att ifrågasätta männen när det är som att kliva på minor så fort man talar om kvinnor som säljer sig. Hörde dock igår innan Kalla Fakta, att de ändrat från just "förenar nytta med nöje" till "säljer de sex för pengar" eller liknande... 
Tyvärr hann jag inte se hela programmet, utan kom in när det var ungefär 15 minuter kvar.. 
Såg att det var repris på söndag.. Ska kolla på det då, och sen återkommer jag om saken..

Sen är det reklamen inför fotbollsem? vm? rent utav sm? Inte fan vet jag, men reklamen är botten..
Jag tycker ovanligt nog att den är osmaklig då den driver med riktiga olycksfall..

Skäms Tv4!


Kommentarer
Postat av: morsan

Jag håller fullständigt med dig om VM reklamen...trodde nästan att jag såg fel :-(

2007-11-23 @ 09:25:27
Postat av: jhenny

jösses vad du har åsikter om allt,hur orkar du? *S*
inte sett EM reklamen än eller Vm men antar att den inte är bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback