Sjuklingen MrsElmo,trevligt besök och dumma Betnér

Lilla MrsElmo har varit sjuk i två hela dagar.. Oj tänker ni nu, det var ju "mycket".. Men för mig är det länge, att vara sjuk två dagar händer typ 1-2 ggr / år.. Så då kanske ni förstår.. Jag tycker inte om känslan av att vara sängliggande, så därför har jag tvingat mitt huvud att orka med mer än vad det egentligen gör.. Jag tror faktiskt inte att huvudvärk botas med hjälp av sömn och slött tvtittande.. Även om det också kan vara förbannat skönt ibland=)

Vad har hänt annars då?
Vi fick finbesök i helgen, två gånger till och med. Först kom mammas vänner, M och O. De hade med sig frukost för en hel armé och det lyckades fyra personer få i sig [ok, mestadels jag då]. De var säkert kvar 1 ½ timme eller så, och det var trevligt.. M och O är två lättsamma, genomsnälla personer och jag är glad att mamma hittade dessa..
Sedan gick det väl en timme, så ringde min morbror och ville titta förbi. 
Det är alltid lika roligt att träffa honom, då det inte sker alltför ofta. Hela hans familj är urmysig och jag skulle önska att man hade råd att hälsa på dem oftare än vad jag gör. 
Men desto roligare blir det ju att träffas sen, när det väl blir av. 
 
Är lite putt på Betnér för att han gav Västerås så pass dålig kritik som han gjorde på sin hemsida.. Alla betedde sig faktiskt inte illa.. Hans kommentarer belyste enbart det negativa och början var ju inte så trevlig den heller ; "Västerås i fredags var katastrof"..
Ändå så hoppas jag väl någonstans att han kommer tillbaka, för jag älskar hans inställning till saker och ting och sättet han lägger fram det på, får mig att le.
Snälla Magnus, kom tillbaka..
Jag tror att jag tillhör den lilla skara av folk som faktiskt skulle uppskatta att gå på stand up där de förolämpar sin publik.. Man får ta det för vad det är, och inse att det faktiskt är det humor går ut på.
Eller så är jag extremt självdestruktiv, vad vet jag =)

Nu är det egentligen fikatajm här på växhuset, men jag är försent ute. Eftersom alla fikar samtidigt så är det enormt mycket folk inne i personalrummet och jag vill nog helst vara ute 5 minuter innan alla kommer.. så imorgon ska jag sätta mig där 08:55 och på så vis kunna fika jag med..
Att jag inte pallar trycket gör mig irriterad.. Men snart så borde jag väl få komma till en psykolog.. Håller iaf tummarna..

Nu ska jag väl ta och göra något av värde, men jag återkommer.. 

På återseende! 

Kommentarer
Postat av: jhenny

det är bara att hålla tummarna att han kommer tillbaka. Synd att visa personer gör saker så att Västerås svartmålas,jag menar det kommer ju redan innan så lite folk dit och uppträder så saken blir ju inte bättre av att göra så :(

Postat av: Morsan

Du ska väl inte inbilla dig att jag vill vara ensam om att vara sjuk, klart du ska ha din del :-)
Ja det var en trevlig helg med fina besök.

2007-11-21 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback