Växhus..Bye braincell #1.. Koltest.. Annars då?

Så var man tillbaka på Växhuset igen då.. Det är absolut inget fel i det, men antingen har de dålig luft häruppe eller så är det något annat, men jag får alltid en sådan extrem huvudvärk när jag är här [migrän, släng dig väggen].. Samma sak hände förra gången, och då blev jag tom sjukskriven i två veckor..
Får helt enkelt se till att alltid ha värktabletter i närheten.. Sitter just nu och bara väntar på att denna dag ska sluta, så jag får åka till mamma och droppa av det som hon vill ha, för att sen återvända till bussen, fast åt "rätt" håll.. Måste hem och vila mitt huvud.. Braincell #1, Rest in Peace...



Pratade med min läkare idag, och jag ska få tid att göra ett KOLtest.. Lugn, bara lugn vad jag vet så har jag inte KOL.. Men jag vill verkligen vara på den säkra sidan.. Läste en artikel igår (lade ut länken i föregående inlägg) om en kvinna som slutat röka -85 men som nu först var riktigt illa däran med syragas och hela köret.. No No, dit ska INTE jag.. Så nu ska jag pallra mig iväg, kolla mina luftrör och får hålla tummarna att jag bortsett från astman är relativt frisk... Kan jag inte sluta röka efter det, då kan jag lika gärna begravas med en cigg i munnen.. och hur sant blir inte det påståendet i slutänden om jag fortsätter i samma stil?
Just nu ska jag inrikta mig på det, allt annat är irrelevant för stunden.

Hur låter det?
Låter det som tankar från en mogen Elmo?

Kommentarer
Postat av: Morsan

Ja du, nu är det nog dags att lägga ner eländet med nikotinet eller hur?

2007-11-15 @ 10:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback