En vanlig MrsElmo-dag

Har precis sagt tack och hej till mamma.. Snälla, snälla mamma som putsade mina fönster=)
Nu är det bara en extra dammsugning och skurning kvar sen har jag ett prickfritt hem.. Äntligen!
Det känns som år och dagar sedan mitt hem var dammfritt.. Pallar oftast inte att damma, det är så fruktansvärt trist...
Nu Jeeves, nu ska du få förklaringen till varför jag bara skriver om "samhällsproblem"...
Det är nämligen som så, håll i dig nu...
Mitt liv är precis så tomt på viktiga händelser som det låter, att jag inte finner något att skriva om...
En vanlig dag:
06:00 Vaknar och fixar morgonbestyren
08:20 Åker iväg till jobbcentrum, degar där hela dagen fram till
15:00 då jag åker hem
17:00 Middag!
17:30- Slöar framför tv:n alternativt datorn...
00:00 Somnar

Så, nej jag har inget av värde just nu att skriva om... Kan försöka att fokusera på Mitt Liv i denna blogg i fortsättningen men...

Du lyckades dock ruska om min tillvaro med sms:et =)

Nu ska jag ta och fixa dammsugningen, annars blir det väl inte av..

På återseende!


Kommentarer
Postat av: morsan

Det är ju precis så tomt på händelser ibland men det kanske behövs för att man ska orka med perioder när allt händer på en gång
Kram

2007-10-16 @ 11:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback