Fröken Jeeves och MrsElmo´s klädproblem

Det regnar ute, jag har huvudvärk och är på väg att få ett sammanbrott. Men det är inte det inlägget ska handla om idag. Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva om, men jag vill ändå uppdatera bloggen då det var några dagar sen...

Fröken Jeeves har ju blivit med både hus och barn, vilket jag vill passa på att gratulera till. Lille Nathanel [stavade jag det rätt tro?] har hunnit bli några dagar, eller snarare veckor nu och med tidens hastighet så börjar han väl första klass snart =)
Av naturliga skäl så kommer rocksyster inte att vara rocksyster på heltid, men jag hoppas ändå att hon bevarar den % som är inristat i hennes DNA efter att ha umgåtts med mig i alla år ..ler.. 
Stackars barn egentligen; ena halvan av honom är rock/mrselmoskadad och den andra delen är fylld av AIK. 
Bägge delar är iofs bra att ha i bagaget. 

Själv blir man ett år äldre på söndag, och jag känner mig faktiskt lite laddad för fredagen då mina älskade vänner samlas i min direkta närvaro. Idag är detta ingen självklarhet då två av dem bor i Stockholm. Därför är det extra kul, då ena hälften kommer på fredag och den andra på lördag. 
Men så kommer vi till kläddelen då. Jag är superkänslig när det gäller kläder, inte så att jag är petig stilmässigt, då mina favoritkläder består av lufsiga luvatröjor och stora brallor.
Det är snarare så att jag inte gillar att klä mig i sådant som inte är svart, och visserligen är tröjan till på fredag svart, med en skotskrutig luva vilket är tufft. Men så har vi nederdelen på den, som är lite lösare. Det är svårt att förklara, men känner jag mig själv så kommer jag gå omkring och dra i kanten så den blir ännu mer oformlig är vad den är nu. Och sen kommer vi till håret, sminket och resterande kläder... Det är pga detta som gör att jag sällan sällar mig till nattlivet. 
Men men, det kommer nog att lösa sig.  
  
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer, men jag återkommer väl senare om saken isåfall...

På återseende!


image33
 

//MrsElmo © 2007

 

Kommentarer
Postat av: jhenny

ha ha jag garvade ordentligt åt din beskrivning av mitt lilla pyre,håller med dig om att det är bra att ha i bagaget=) Hoppas verkligen att ni får kul på fredag,hade gärna varit där då men lördag får duga tills lillprinsen blivit större =)

kraaam

Postat av: Morsan

Ja du, jag vill inte höra annat än att du har haft din fina tröja på dig på fredag :-)) Jag skrattde också när du beskrev vad det kommer att bli av kompisarnas lilla pyre.

2007-11-02 @ 19:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback