Kort och koncist

Sitter med världens skarpaste huvudvärk, och förösker mig på att skriva ändå så ni får ha överseende med mig om jag inte stavar som en människa...Dessutom har jag pillat bort en lagning i tänderna, av misstag så just nu är inte MrsElmos liv en dans på rosor..
Men för er skull ska jag ändå försöka mig på att vara trevlig o social, om inte annat en funktionsduglig bloggare..

Jag kan berätta för er när jag ändå sitter här att jag är lite efter i vad som händer och sker... Schulmans blogg är ju på tapeten och han har nog aldrig varit så efterfrågad och önskad som nu, när bloggen är nerlagd...
Och efter kommer jag och undrar vad i sjuttsingen jag har missat.. Öppnar ett nytt internetfönster, skriver schulman +blogg och får upp vad som numera är mitt dagliga nöje.. Hur i hel*ete har jag missat denna genialiska man, denna genområa, arroganta, stöddiga kreation eller ska man säga karaktär? För inte kan en människa vara riktigt riktig om man skriver som han gör?
Han är i vilket fall en människa som jag numera lägger till under kategorin "favorit"...

Måste tyvärr avsluta denna tanke, för familjens överhufud ska se på tv...
But I´ll be back... soon....

Kommentarer
Postat av: morsan

Då har du något nytt att läsa ett tag då :-) Vad jag har förstått är han inte så trevlig.

2007-10-08 @ 14:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback