Så här är det...

JAG VILL INTE SKAFFA FACEBOOK!!!

Varenda eviga dag får jag förfrågningar från folk som vill ha med mig på denna "magiska" sida..
Och visst är jag addicted to andra communitys som helgon.net och förr var det Lunar.. Men nu när jag väl har bestämt mig för att inte peta på FB, nu först börjar folk vakna och inse tjusningen med communitys..Hade jag fått komma med idén själv att skaffa ett konto på FB så hade jag säkert gjort det...Men [kalla mig barnslig, så står jag för det] jag tänker bli kärringen mot strömmen i detta fall..
Folk som hittills har kallat mig, lilla lilla mig för att vara en datanörd sitter själva som låsta vid internetfönstret och gapar över vilka möjligheter som internet innebär...
Ja, man kan få kontakt med folk som man känner och inte känner, häpnadsväckande va´? Och man kan skriva finurliga texter till varandra.. woow!
Det har jag vetat i 10 år (!) för jag har åtminstone gett det en chans... Vilka andra kan skriva under på det?

Jag skulle kunna skriva hur långt som helst om denna ultimata kontaktsida, om detta mästerverk...
Men jag orkar faktiskt inte, och eftersom jag inte bryr mig särskilt så tänker jag låta det genomsyra detta avslut...

Tjidevippen på alla som faktiskt läser denna blogg.. lämna gärna en kommentar om ni återkommer ofta och läser så jag vet att det faktiskt finns någon därute som är intresserad av min snurriga hjärna =)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Hoppsan vad bitsk man kan vara. Hoppas att man är lite mer positiv imorgon på tränngen :-) Kram

2007-10-20 @ 20:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback