P3, walking a mile och städångest

Haha, lyssnar just nu på P3 och det är en kille, jobbandes som Fantomen någonstans,  som berättar om en händelse då han träffade på ett gäng tjejer i hans ålder [runt 20] och helt plötsligt hade han ett par bröst i ansiktet.. Vem har sagt att det är tråkigt att jobba som superhjälte =)?

Har precis varit hemma hos en tjejpolare som bor ca en halvtimmes promenadväg härifrån.. Jag som är van att cykla dit höll på att avlida, det kändes som 3 mil! 
Men det var bara att gå och se glad ut, då min cykel har råkat ut för ytterligare en punktering.. Denna gång på bakdäcket.. Tack och lov känner jag en ängel som hjälper mig och min otursdrabbade cykel.. Han ska ha en stor eloge då han gör detta på sina lediga stunder, mellan alla uppgifter han har som vaktmästare..

Har lite ångest över att min lägenhet ser ut som den gör, då jag har hur mycket ledig tid som helst att göra något åt det.. Säger varje dag att jag ska städa och jag menar det verkligen när jag säger det, men sen kommer något annat emellan, och det blir inte av..senast igår hamnade mitt hår emellan och färgmedlet tog bort all känsla för städ .. Kanske måste ta itu med detta innan det står någon utanför dörren och kräver en kopp kaffe, en cigg och mitt sällskap i det So****lundska Palatset.
 
Jaja, så ser mitt liv ut.. Hur ser det ut för er?
Jaså, ni har ett liv, va trevligt!
suck.. Fan va Svensson klagar hela jävla tiden. ALdrig är vi nöjda, alltid är det något vi kan klaga på.. 

På tal om Svensson, grattis J.. Ni har verkligen lyckats förverkliga den Svenska Drömmen om ett trivsamt Svenssonliv =)

Hepp, nu kanske jag ska sätta fart med städningen.. haha..ha..

På återseende 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Promenader gör gott vet du :-) Städningen går inte heller nånstans men det känns skönt när det är klart. Vet hur mycket du kommer att sakna J men du får göra det bästa av situationen.
Kram

2007-09-09 @ 15:01:03
Postat av: Jenny

tackar =) du är alltid välkommen att våldgästa oss och våran gäststuga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback