Trött på mina egna tankar..

Jag är trött på att få för mycket tid att tänka..
Det kan räcka att jag går från bussen, så sätter hjärnan igång och även om det inte är "jobbigt" att använda hjärnan då och då så blir jag trött på min egna tankeröst. 
Det kan börja med att jag funderar på vad det är för slags firma bakom fönstret jag passerar och det slutar med att jag undrar över vad det är som gör att vissa har förmågan att älska sig själva och andra har hamnat utanför den perfekta ramen.. Jag kan tänka på vilket vackert väder det är och från det spinner jag en tråd som i slutänden knyts ihop av människans syfte på jorden.. 
Ser jag människor som i flock går på och av bussar så börjar jag fundera över vad de har för sysselsättning om dagarna, är de ensamma, lever som sambo och hur var de i skolan?
 
Jag vet, det låter alldeles för skumt, men jag kan inte få hjärnan att ta det lugnt två sekunder.. Den är alltid på helspänn.

S U C K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback